کسب‌وکارها علاوه‌بر به‌روزرسانی خود از منظر اطلاعاتی و مشاوره‌ای باید از چالش‌ها و سوگیری‌های شناختی که ممکن است به آن دچار شوند اجتناب کنند یکی از این موارد اعتمادبه‌نفس بیش‌ازحد یا دردسرساز درمیان مدیران شرکت‌هاست که آن‌ها بدون در نظر گرفتن توانایی سایر رقبا و همچنین مطالعات بازار دقیق اقدام به تولید محصولات و یا ارائه خدمات می‌کنند که ممکن است با شکست مواجه شود
ما در این دوره‌هایی کوتاه در نظر داریم با بررسی عوامل پیروزی و شکست استارت‌آپ ها و شرکت‌ها قدمی در زمینه اعتلای کسب‌وکارهای ایرانی و موفقیت آن‌ها برداریم
نظرات و پیشنهادات شما و همچنین نکاتی که حول این مسائل ارائه می‌کنید می‌تواند ما را در زمینه تدوین هرچه بهتر این دوره‌ها کمک و یاری رساند